Szicilia - Barangolo, hungarian book

Ismerjuk meg a Foldkozi-tenger legnagyobb szigetet, Sziciliat. A sziget rengeteg erdekesseget es megannyi latnivalot rejt. A lenyugozo varosok, a kristalytiszta tenger, es a sziget legerdekesebb termeszeti csodaja, az Etna a vilag szamos pontjarol vonzza a turistakat.
Az ismert utikonyvsorozat legfrisseb kiadasa, aktualis informaciokkal. Barangoljon velunk Sziciliaban! A sziget valtozatos taja magas hegyeknek, a volgyeknek es a hatalmas part menti siksagoknak koszonheto. Itt talalhato Europa legaktivabb vulkanja, az Etna, melyet akar vonattal is korbejarhatunk. Szicilia ket legnepszerubb udulovarosa az eszaki parton fekvo Cefalu es a keletin levo Taormina. A strandok mellett kulonleges muemlekek varjak itt a latogatokat. Taorminaban egy gorog szinhazat es nehany kozepkori palotat, Cefaluban pedig egy normann szekesegyhazat es egy arab ovarost talalunk. Utazzunk el Palermoba es setaljunk vegig az ovaros szuk utcain es sikatorain. Fedezzuk fel a normann palotakat, a barokk templomokat, a mozaikokkal diszitett kapolnakat, az olajbogyoval es vernaranccsal teli piacokat, a kulonleges babszinhazakat, ill. a fenseges oratoriumokat. Latogassunk el a sziget belsejeben levo Ennaba. A varostol delre talalhato Villa Romana del Casaleben gyonyoru romai padlomozaikokat lathatunk. Szicilia rengeteg lehetoseg­gel varja az aktiv turistakat. A partokon, a szigeteken es a hegyek kozt az ev barmely idoszakaban sportolhatunk: hegyeket es vulkanokat maszhatunk meg, buvar­kodhatunk a tengeri terme­szetvedelmi ovezetekben, setalhatunk a szurdokok­ban, ill. felfedezhetjuk a part menti kis szigeteket. Akar arra is lehetosegunk nyilik, hogy reggel az Etnan sieljunk, delutan pedig mar a tengerparton napozzunk.

Combine shipping is possible, you save between 35-50% of each additional items shipping cost.
We always accept fair offers and answer messages on the same day!